Kérdés & Válasz

Rendelés
A FitBoss Webáruházban egyszerű a rendelés: miután a kosárba tetted a kívánt termékeket, a »Pénztár« gombbal befejezheted a rendelést. Ehhez a következő lépésekben ügyfélfiókot kell létrehozni. Ha már visszatérő vásárló vagy és van fiókod, akkor adataiddal (email-cím és jelszó) egyszerűen bejelentkezhetsz. Ezután pár lépés (szállítási cím - fizetési mód - rendelés összesítés) majd leadhatod a rendelést.
A FitBoss Webáruházban jelenleg nincs lehetőség arra, hogy telefonon fogadjuk rendelésed. Minden esetben regisztrálni kell és online leadni a rendelést! Ügyfélszolgálatunk segít ha kérdésed van az online rendelés, a reklamáció vagy a visszaküldéssel kapcsolatban.
Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelést helyesen adtad-e fel, akkor azt az általunk e-mailben megküldött rendelés-visszaigazolásban tudod megnézni. Amennyiben regisztrált vásárlónk vagy jelentkezz be a www.fitboss.hu oldalon az email-cím és a jelszó megadásával, és saját fiókodban a rendelésed között láthatod a leadott rendeléseket! Ha kérdésed van a rendeléssel kapcsolatban, vagy a rendelést nem helyesen adtad le, ügyfélszolgálatunkat hétköznap telefonon elérheted a +36 (30) 999 1690 telefonszámon (hétfő - péntek 10.00-16.00 között) vagy az info@fitboss.hu e-mail címen.
A FitBoss Webáruházban amennyiben még nem küldtük ki a rendelésed, addig lehetőség van a rendelés lemondására. Minden esetben a regisztrált E-mail címről kérhető a rendelés törlése, válasz E-mailben kérjük arra az E-mailre válaszolj amelyet a rendelést követően kaptál. info@fitboss.hu e-mail címre. (Ilyenkor a törlésről értesítjük a társosztályunkat/futárszolgálatot, hogy megállítsuk a kiszállítási folyamatot.) Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, javasoljuk, hogy utasítsa vissza a csomag átvételét.
A FitBoss Webáruházban külföldre nem szállítunk, így csak Magyarország területéről tudunk rendeléseket fogadni és azokat teljesíteni. Továbbá csak és kizárólag Magyarországon hivatalosan működő cégeket tudunk kiszolgálni!
Rendelésed kézbesítését szerződött futárszolgálati partnerünk végzi.
A GLS weboldalán tudod nyomon követni a feladott csomag útját az alábbi linkre kattintva: Csomag nyomon követés
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes Kérjük, hogy a rendelést részletező e-mailben vagy SMS kapott követőkódot (küldeményazonosító) használd a lekérdezéshez.
Fizetés
Előre utalással: Kérjük, hogy amennyiben az előre utalásos fizetési módot választottad, figyelj rá, hogy az utalásra 5 munkanap áll rendelékezésedre, az ott szereplő cégadatok alapján utald a pontos végösszeget.
Utánvéttel:
A futárnak készpénzzel és bankkártyával is fizetheted.
A hivatalos számlát papír alapon a rendeléssel együtt küldjük ki. A számlát külön kérésre e-mailben is kiküldjük.
Természetesen vásárolhatsz cégre is webáruházunkból, ebben az esetben kérjük, hogy a cégnév mezőt töltsd ki a rendelésnél. Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy csak Magyarországon bejegyzett és itt működő vállalkozásokat szolgálunk ki.
Szállítás
GLS Házhozszállítás futárszolgálattal vagy Csomagpontra: 1690 Ft, utánvéttel történő vásárlás esetén áruházunk nem számít fel díjat.
Házhozszállítással rendelt termékeket Magyarország területén belül bárhová kiszállítja szerződött partnerünk! A rendelésed feladásakor mi értesítünk email-ben, hogy a csomagot összekészítettük és még lehetőség szerint aznap vagy következő nap átadjuk a futárnak. A kiszállítás alapesetben a következő munkanapon 8:00 és 17:00 között várható, kivételes esetekben (pl: karácsonyi időszakban) viszont előfordulhat, hogy csak a 2-3. munkanapon kézbesítenek.
Az egyedi igényeket sajnos a futárszolgálat az esetek többségében nem tudja figyelembe venni, tehát ha például délelőtti kiszállítást kértél, mi természetesen feltüntetjük a csomagodon, de nem garantált, hogy akkor tudják vinni a csomagot! A csomagokat bárki átveheti a futártól, nem kell igazolnia magát!
Mikor megérkezik a futár, kérjük nézz bele a csomagba, hogy a megfelelő terméket kaptad, illetve hogy fizikálisan egyben van-e! Ha a fizikai behatásra utaló sérülést fedezel fel és futár távozása után jelzed csak, hogy így érkezett a csomag, akkor a panaszodat sajnos nem tudjuk elfogadni! Ha bármilyen rendellenességet látsz a készüléken, azt még a futárnak jelezd és vetess fel jegyzőkönyvet!
Általános
A webáruházunkban csak eredeti termékeket értékesítünk, közvetlen gyártói vagy hivatalos nagykeresekedelmi forrásból. A fitboss.hu webáruházban található termékek teljesen új, bontatlan gyári csomagolásúak.
Nem találta meg a Gyakran ismételt kérdések között a keresett információt? Szeretné ellenőrizni vagy módosítani rendelését? Vagy csak tanácsra van szüksége egy termékkel kapcsolatban?
Semmi gond!
Ügyfélszolgálatunk felvilágosítást nyújt a cégünkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos bármilyen kérdés esetén. Bármilyen problémája adódik, cégünk megtesz mindent ennek megoldása érdekében.
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: info@fitboss.hu
Az Ügyfélszolgálat munkanapokon 10:00-16:00 között fogadja Vevők / Felhasználók kérdéseit:
Kizárólag rendelés és szervíz információk céljából!
Telefonon: +36 30 999 1690
Emailben: info@fitboss.hu
Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén kérhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására és kipróbálására, továbbá, hogy kizárólag az eladó által egyoldalúan meghatározott információkra támaszkodhatunk a vásárlás előtt.